POLJOPRIVREDNO PODUZETNIČKI INKUBATOR
DRENOVCI D.O.O. ZA USLUGE
Vladimira Nazora 131
32257 Drenovci
Broj: 16/2019
Drenovci, 13. svibnja 2019. godine
Sukladno članku 12. Odluke o osnivanju trgovačkog društva sa ograničenom odgovornošću Općinskog vijeća Općine Drenovci od 18. ožujka 2016. godine (klasa: 022-01/16-01/184, urbroj: 2212/05-16-01), članku 3. Odluke o korištenju poslovnih prostora i usluga Poljoprivredno poduzetničkog inkubatora Drenovci d.o.o. za usluge (klasa: 022-01/17-1/147, urbroj: 2212/05-17-01), te članku 1. Odluke o izmjeni Odluke o korištenju poslovnih prostora i usluga Poljoprivredno poduzetničkog inkubatora Drenovci (klasa: 022-12/17-1/793, urbroj: 2212/05-17-01) Uprava društva Poljoprivredno poduzetničkog inkubatora Drenovci d.o.o. za usluge donosi
ODLUKU
o Cjeniku za korištenje poslovnih prostora i usluga
Poljoprivredno poduzetničkog inkubatora Drenovci d.o.o.
Članak 1.
Proizvodna djelatnost
Sat najma Inkubacijsko edukacijsko-proizvodnog postrojenja
(EPP) br. 1 za preradu proizvoda od brašna
80,00 HRK
Dnevni najam Inkubacijsko edukacijsko-proizvodnog postrojenja
(EPP) br. 1 za preradu proizvoda od brašna
1.440,00 HRK
Sat najma Inkubacijsko edukacijsko-proizvodnog postrojenja
(EPP) br. 2 za preradu proizvoda od voća i/ili povrća
80,00 HRK
Dnevni najam Inkubacijsko edukacijsko-proizvodnog postrojenja
(EPP) br. 2 za preradu proizvoda od voća i/ili povrća
1.440,00 HRK
Mjesečni najam Inkubacijsko proizvodnog prostora (pogona)
10,00 HRK / m2
Članak 2.
Najam linije za proizvodnju
Sat najma linije za proizvodnju tjestenine (EPP br. 1 + A3 PP1)
45,00 HRK
Dnevni najam linije za proizvodnju tjestenine (EPP br. 1 + A3 PP1)
810,00 HRK
Sat najma linije za proizvodnju pekarskih proizvoda i kolača (EPP br. 1)
40,00 HRK
Dnevni najam linije za proizvodnju pekarskih proizvoda i kolača (EPP br. 1)
720,00 HRK
Sat najma linije za proizvodnju soka (EPP br. 2)
40,00 HRK
Dnevni najam linije za proizvodnju soka (EPP br. 2)
720,00 HRK
Sat najma linije za proizvodnju džema/pekmeza (EPP br. 2 + A3 PP1)
45,00 HRK
Dnevni najam linije za proizvodnju džema/pekmeza (EPP br. 2 + A3 PP1)
810,00 HRK
Sat najma linije za sušenje/destilaciju (A3 PP1)
40,00 HRK
Dnevni najam linije za sušenje/destilaciju (A3 PP1)
720,00 HRK
Kod korištenja linije za proizvodnju utvrđuje se dodatna naknada za korištenje dodatne opreme, koja iznosi jednokratno po danu 20,00 HRK.
Dodatnom opremom se smatra sva manja i mobilna oprema na raspolaganju za rad u proizvodnji, a koja nije navedena u niti jednoj liniji za proizvodnju.
Članak 3.
Uslužna djelatnost
Mjesečni najam inkubacijski opremljenog uredskog prostora (20,00 m2)
20,00 HRK / m2
Mjesečni najam inkubacijski ne opremljenog uredskog prostora (20,00 m2)
15,00 HRK / m2
Članak 4.
Ostale usluge
Sat najma konferencijske dvorane (50 sjedećih mjesta)
80,00 HRK
Dnevni najam konferencijske dvorane (50 sjedećih mjesta)
550,00 HRK
Sat najma učionice za praktičnu nastavu (30 sjedećih mjesta)
40,00 HRK
Dnevni najam učionice za praktičnu nastavu (30 sjedećih mjesta)
250,00 HRK
Sat najma štanda
20,00 HRK
Dnevni najam štanda
240,00 HRK
Članak 5.
Vrijeme korištenja definirano je vremenom početka i završetka korištenja sve opreme, a uvijek se koristi cijela vrijednost. Najmanje vrijeme korištenja je 1 (jedan) sat, dok u slučaju ne iskorištenja punog sata vrijednost se zaokružuje na puni sat samo ako je korištenje bilo najmanje 30 (trideset) minuta.
Cijene navedene u ovoj Odluci su izražene bez PDV-a.
Članak 6.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o dopuni Cjenika najma prostora i usluga Poljoprivredno poduzetničkog inkubatora Drenovci (broj: 46/2017) od 27. prosinca 2017. godine.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o cijeni najma štandova (broj: 14/2019) od 24. travnja 2019. godine.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o cjeniku najma opreme (strojeva, uređaja) (broj: 18/2018) od 1. kolovoza 2018. godine.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o uspostavi Virtualnog inkubatora (broj: 03/2018) od 30. siječnja 2018. godine.
Uprava društva – direktor
Matej Brnić, bacc.ing.agr.
ODLUKU O CJENIKU MOŽETE PREUZETI OVDJE
POLJOPRIVREDNO PODUZETNIČKI INKUBATOR
DRENOVCI D.O.O. ZA USLUGE
Vladimira Nazora 131
32257 Drenovci
Broj: 3/2020
Drenovci, 21. veljače 2020. godine
Sukladno članku 12. Odluke o osnivanju trgovačkog društva sa ograničenom odgovornošću Općinskog vijeća Općine Drenovci od 18. ožujka 2016. godine (klasa: 022-01/16-01/184, urbroj: 2212/05-16-01), članku 3. Odluke o korištenju poslovnih prostora i usluga Poljoprivredno poduzetničkog inkubatora Drenovci d.o.o. za usluge (klasa: 022-01/17-1/147, urbroj: 2212/05-17-01), te članku 1. Odluke o izmjeni Odluke o korištenju poslovnih prostora i usluga Poljoprivredno poduzetničkog inkubatora Drenovci (klasa: 022-12/17-1/793, urbroj: 2212/05-17-01) Uprava društva Poljoprivredno poduzetničkog inkubatora Drenovci d.o.o. za usluge donosi
ODLUKU
o Cjeniku i pružanju usluge vođenja knjigovodstvene evidencije za neprofitne organizacije
Članak 1.
Načelo dvojnog ili jednostavnog knjigovodstva (kategorije)
I. (prihodi u prethodnoj financijskoj godini od 0,00 do 5.000,00 HRK)
400,00 HRK
II.(prihodi u prethodnoj financijskoj godini od 5.000,01 do 10.000,00 HRK)
800,00 HRK
III. (prihodi u prethodnoj financijskoj godini od 10.000,01 do 15.000,00 HRK)
1.200,00 HRK
IV. (prihodi u prethodnoj financijskoj godini od 15.000,01 do 20.000,00 HRK)
1.600,00 HRK
V. (prihodi u prethodnoj financijskoj godini od 20.000,01 do 25.000,00 HRK)
2.000,00 HRK
VI. (prihodi u prethodnoj financijskoj godini od 25.000,01 do 30.000,00 HRK)
2.400,00 HRK
VII. (prihodi u prethodnoj financijskoj godini od 30.000,01 do 35.000,00 HRK)
2.800,00 HRK
VIII. (prihodi u prethodnoj financijskoj godini od 35.000,01 do 40.000,00 HRK)
3.200,00 HRK
IX. (prihodi u prethodnoj financijskoj godini od 40.000,01 do 45.000,00 HRK)
3.600,00 HRK
X. (prihodi u prethodnoj financijskoj godini od 45.000,01 do 50.000,00 HRK)
4.000,00 HRK
XI. (prihodi u prethodnoj financijskoj godini od 55.000,01 do 60.000,00 HRK)
4.400,00 HRK
XII. (prihodi u prethodnoj financijskoj godini 60.000,01 HRK i više)
4.800,00 HRK
Članak 2.
Cijene navedene u ovoj Odluci su izražene bez PDV-a.
Prihodi koji u prethodnoj financijskoj godini nisu postojani računaju se kao prihodi 0,00 HRK.
Primici za koje se ne ostvaruje financijska korist (npr. pogrešne uplate i povrat), mogu se zahtjevom tražiti da budu izuzeće kod izračuna ukupnih prihoda za kategorije iz čl.1.
Članak 3.
Načelo dvojnog knjigovodstva obuhvaća izradu poslovnih knjiga:
- dnevnik – knjiga u koju se unose poslovne promjene slijedom vremenskog nastanka
- glavna knjiga – sustavna knjigovodstvena evidencija poslovnih promjena nastalih na imovini, obvezama, vlastitim izvorima te prihodima i rashodima
- pomoćne knjige – analitičke knjigovodstvene evidencije poslovnih događaja koji su u glavnoj knjizi iskazani sintetički i druge pomoćne evidencije o stanju i promjenama imovine i obveza za potrebe nadzora i praćenja poslovanja (dugotrajne nefinancijske imovine, kratkotrajne nefinancijske imovine (zaliha materijala, proizvoda i robe), financijske imovine i obveza, zatim knjigu (dnevnik) blagajni, evidenciju danih i primljenih jamstava i garancija, evidenciju putnih naloga i korištenja službenih vozila, knjigu izlaznih računa, knjigu ulaznih računa te ostale pomoćne evidencije prema posebnim propisima i svojim potrebama)
Posebne pomoćne knjige i analitičke evidencije ne moraju se voditi ako neprofitna organizacija izravnim raščlanjivanjem stavki glavne knjige osigurava potrebne podatke.
Članak 4.
Načelo jednostavnog knjigovodstva obuhvaća izradu poslovnih knjiga:
- knjigu blagajne
- knjigu primitaka i izdataka – kronološkim redoslijedom iskazuju se primici i izdaci temeljem primljenih uplata i obavljenih isplata, uključujući i obračunska plaćanja, koji se odnose na poslovnu godinu
- knjigu ulaznih računa – iskazuju se kronološkim redoslijedom podaci o svim primljenim računima dobavljača u poslovnoj godini, bez obzira na način plaćanja (npr. plaćanje sa žiro računa, gotovinska plaćanja, obračunska plaćanja i dr.)
- knjigu izlaznih računa – iskazuju se kronološkim redoslijedom podaci o svim izdanim računima kupcima u poslovnoj godini, bez obzira na način naplate računa (npr. naplate na žiro račun, gotovinske naplate, obračunska plaćanja i dr.)
- popis dugotrajne nefinancijske imovine – obuhvaća: neproizvedenu dugotrajnu materijalnu i nematerijalnu imovinu (zemljišta, patenti, licence i ostalo), proizvedenu dugotrajnu imovinu (građevinske objekte, postrojenja i opremu, prijevozna sredstva, knjige, umjetnička djela i ostale izložbene predmete, višegodišnje nasade i osnovno stado, ulaganja u računalne programe i ostalo), plemenite metale i ostale pohranjene vrijednosti i sitni inventar.
Članak 5.
Cijene se odnose na jednokratnu uslugu koja obuhvaća sve aktivnosti za izvještajnu godinu (godišnji financijski izvještaj, te prema potrebi izvještaj o potrošnji proračunskih sredstava).
Članak 6.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.
Uprava društva – direktor
Matej Brnić, bacc.ing.agr.